Informații publice

Informații publice

Aplicarea Legii nr. 544/2001 și a HG nr. 123/2002 se face cu respectarea următoarelor principii:
  • principiul transparenţei – autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să îşi desfăşoare activitatea într-o maniera deschisă faţă de public, în care accesul liber şi neîngrădit la informaţiile de interes public să constituie regula, iar limitarea accesului la informaţie să constituie excepţia, în condiţiile legii;
  • principiul aplicării unitare – autorităţile şi instituţiile publice asigura respectarea legii în mod unitar, în conformitate cu prevederile acesteia şi ale prezentelor norme metodologice;
  • principiul autonomiei – fiecare autoritate sau instituţie publică va elabora propriul regulament de organizare şi funcţionare a compartimentelor de informare şi relaţii publice, în conformitate cu prevederile legii şi ale prezentelor norme metodologice.


 Model cerere informații publice


Lista informaţiilor de interes public care se comunică din oficiu

În conformitate cu dispoziţiile Legii nr 544/2001 privind accesul la informaţii de interes public şi ale H.G. nr 123/2002 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001.


04

Regulament Organizare și Funcționare »

05

Regulament Intern »

08

Achiziții publice »

Documentație de atribuire servicii de teleradiologie - interpretare la distanta CT si RX

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii de teleradiologie - interpretare la distanta CT si RX prin încheierea unui/unor Acord/uri cadru de prestări servicii pentru o perioada de 24 de luni
Valoare estimată a achiziției: 2.134.800,00 RON lei fără T.V.A. ...  Accesează 
 Descarcă anunț




Documentație de atribuire servicii medicale - medicină de urgență 2025-2027

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii prevazute în anexa 2 din Legea nr. 98/2016, în vederea încheierii unui/unor contract/e de prestări servicii până la 30.04.2027, având ca obiect: Servicii medicale - medicină de urgență
Valoare estimată a achiziției: 3.643.200,00 RON lei fără T.V.A. ...  Accesează 




Documentație de atribuire spațiu cabinet medical 2025

Vă invităm să depuneți oferta pentru spațiu cabinet medical ...  Descarcă anunț




Documentație de atribuire servicii de pază 2024 in vederea atribuirii unui contract de prestari servicii pentru o perioada de 24 luni

Vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii de paza prevazute în Anexa 2 din Legea nr. 98/2016, în vederea încheierii unui Contract de prestari servicii pentru o perioada de 24 de luni, având ca obiect:
– Servicii de pază

Valoare estimata a achizitiei: 887.563,20 lei fără T.V.A.

 Documentație de atribuire servicii pază
 SEAP

Clarificări

 Răspuns consolidat la solicitările de clarificări

Contestație

 Contestație servicii de pază



Documentație de atribuire servicii de pază 2024

Vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii de paza prevazute în Anexa 2 din Legea nr. 98/2016, în vederea încheierii unui Contract de prestari servicii pentru o perioada de 24 de luni, având ca obiect:
– Servicii de pază

Valoare estimata a achizitiei: 887.563,20 lei fără T.V.A.

 Documentație de atribuire servicii pază

Clarificări

 Răspuns consolidat la solicitările de clarificări



Documentație de atribuire servicii medicale

Vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii prevazute în anexa 2 din Legea nr. 98/2016, în vederea încheierii unui/unor contract/e de prestări servicii pentru o perioada de 7 de luni, având ca obiect:
– Servicii medicale - medicină de urgență

Valoare estimata a achizitiei: 278.250 lei fără T.V.A.

 Documentație de atribuire servicii medicale - medicină de urgență
 Anuntul de tip erata I - servicii medicale - medicină de urgență
 Anuntul de tip erata II - servicii medicale - medicină de urgență

Contestație

 Contestație servicii de pază



Procedură Proprie Pază

Vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii prevazute în anexa 2 din Legea nr. 98/2016, în vederea încheierii unui contract de prestări servicii pentru o perioada de 6 de luni, având ca obiect:
– Servicii de pază și intervenție rapidă;
– Servicii de monitorizare a sistemelor de supraveghere și alarmare împotriva efracției.

Valoare estimata a achizitiei: 133.680 lei fără T.V.A.

 Invitație de participare
 Caietul de sarcinii servicii de pază
 Norme procedurale proprii
 Model contract prestari servicii paza
 Modele formulare
 Răspuns solicitări clarificări procedură proprie servicii de pază
 Contestație procedură proprie servicii de pază
09

Date statistice »

Anunțuri publice


23.05.2025 Rezultatul probei interviu

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul probei interviu pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de îngrijitori
-  Rezultatul îngrijitori CPIAAM Administrativ 
-  Rezultatul îngrijitori Ambulatoriu Integrat 


22.05.2025 Rezultatul probei interviu

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul probei interviu pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de îngrijitori ...  Descarcă 


22.05.2023 Documentație de atribuire servicii medicale - medicină de urgență 2025-2027

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă invităm să depuneți oferta pentru achiziția de servicii prevazute în anexa 2 din Legea nr. 98/2016, în vederea încheierii unui/unor contract/e de prestări servicii până la 30.04.2027, având ca obiect: Servicii medicale - medicină de urgență
Valoare estimată a achiziției: 3.643.200,00 RON lei fără T.V.A. ...  Accesează 


22.05.2025 Rezultatul probei scrise

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul probei scrise pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de asistenți medicali laborator și radiologie, tehnician licențiat radiologie ...
 Descarcă rezultatul pentru tehnician 
 Descarcă rezultatul pentru asistenți medicali 


22.05.2025 Sustinerea probei interviu îngrijitori

Spitalul Municipal Sighetu Marmației anunță data susținerii probei interviu ingrijitori ambulatoriul integrat și SPLIAAM - 23.05.2025 ora 10:00 - Sediul sindicatului Solidaritatea Sanitară


22.05.2025 Rezultatul probei interviu

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul probei interviu pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de îngrijitori ...  Descarcă 


21.05.2025 Rezultatul selecției de dosare

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul selecției de dosare pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de asistenți medicali laborator și radiologie, tehnician licențiat radiologie ...  Descarcă 


20.05.2025 Rezultatul probei scrise

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul probei scrise pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de îngrijitori ...  Descarcă 


19.05.2025 Rezultatul selecției de dosare

Spitalul Municipal Sighetu Marmației vă prezintă rezultatul selecției de dosare pentru ocuparea următorului post cu normă întreagă, vacante pe perioada nedeterminată de îngrijitori
-  Rezultatul îngrijitor Administrativ 
-  Rezultatul îngrijitor SPIAAM Administrativ 
-  Rezultatul îngrijitor Ambulatoriu Integrat 


16.05.2025 Rezultatul selecției de dosare pentru concursul de manager

Pentru concursul pentru ocuparea funcţiei de manager - persoană fizică la Spitalul Municipal Sighetu Marmației
-  Formular de înscriere